Rabu, 18 November 2009

GEMPAR ADA PERTANDINGAN JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN GPMS

Dengan rasa hati yang terbuka tanpa ada sebarang niat yang tersembunyi, saya menulis satu artikel minggu lalu dan tersiar di akhbar Berita Harian (17 Nov 2009/ms 19). Dengan tersiaenya artikel ini, maka tersebarlah cerita yang saya ingin bertanding merebut jawatan Timbalan Presiden GPMS Kebangsaan.

Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang memberikan sokongan moral serta kutukan dan kritikan samada yang saya dengar atau yang tuan-tuan terdetik dihati. Allah mengetahui semua ini. Saya juga dihubungi oleh saudara Jais Karim (Naib Presiden sekarang) dan menghantar sms antara lain bermaksud berbincang untuk jawatan tersebut.

Dengan izin Allah juga, pada petang tadi (18 now: 15:30hrs) saya sempat bertemu beliau di pejabat ROY atas urusan yang serupa. Maka saudara Jais bertanya tentang hasrat tersebut. Saya hanya menjawab masih dalam peertimbangan dan menanti pandangan dari rakan-rakan yang lain serta mentor-mentor saya yang lain.

Ini kerana bukan jawatan yang saya kejar atau gelaran dan habuan, saya hanya memikirkan apakah saya mampu melaksanakan tugas serta tanggungjawab yang akan saya pikul selepas ini. Selain itu juga, apakah saya berkemampuan untuk membantu anak MELAYU ISLAM di negara ini. Saya takut apabila mati nanti pelajar pakat ramai-ramai kencing kubur saya kerana kegagalan saya dalam melaksanakan tugas serta amanah yang diberikan.

Jadi untuk makluman semua, khabar-khabar angin yang sedang kuat bertiup kencang ini haruslah dihentikan kerana saya belum menyatakan sebarang pendirian untuk itu. Sebarang Keputusan yang akan saya buat, akan juga saya siarkan dalam blog ini.

Tetapi barang harus diingat kepada semua pembaca tidak kira anda anggota SB, perwakilan PAT GPMS, musuh peribadi, penyokong, kengkawan serta siapa sahaja yang berminat dengan blog ini.

"SAYA SECARA PERIBADI BERSEDIA UNTUK KALAH DALAM SEBARANG PERTANDING, TAPI INGAT JIKA SAYA MENANG. SAYA AKAN PASTIKAN BERLAKUNYA SATU PERUBAHAN UNTUK SEMUA PELAJAR MELAYU ISLAM DI MALAYSIA."

bagi yang ingin bertanding atau pencabar mahu pun lawan dan kawan saya...
"bersediakah anda untuk kalah!!!!!"

Tolong jangan bermimpi yang sedang berkira-kira untuk sebarang jawatan... jangan disangka panas hingga ke petang mungkin hujan atau ribut ditengah hari atau salji yang turun, keadaan semakin tidak menentu sekarang ini.

terima kasih atas kesudian anda membaca blog ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan